ღ Annyeonghaseyo! ღ

Monday, May 28, 2012

manusia tak boleh lari dari masalah

Assalammualaikum dan selamat malam semua,,
hari aku rasa macam ada ja benda yang tak kena haih...masalah ja...haih...aku tak mau la cakap apa masalah aku sebab ni hal personal...hal personal tak semestinya hal keluarga or awek ok...dah tu ada ja stalker yang tak puas hati...jeles ke weh...kalau jeles ckp ja..kalau tak jeles tak payah la nak sebok hal orang...wat hal sendiri la...senang..ni sampai celah kain orang nak amik tau...payah la macam ni...dah macam melodi plak...aku dah la masalah aku banyak dah ni...macam macam aku kena pikiaq...aku dah tak tau nak tulis apa sebab aku tengah serabut sekarang ni...esok pagi ka aku tulis lagi ok...sekarang serius aku tak ada mud...aku bukan gaduh dengan anin pun...tapi masalah lain herrr..ok salam la nite ya...bye

No comments: