ღ Annyeonghaseyo! ღ

Monday, June 18, 2012

orang lebih sayangkan dia daripada aku

Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia..
Ada sikit lagi aku nak tulis...pasal orang yang sama...haih...kenapa la dia pergi...dia tau tak yang semua orang sayang kan dia...keluarga sebelah abah dan sebelah mama sayang kat dia sangat sangat...dia tau tak...kalau la depa semua tau pasal ni mampuih aku kena tiowww...yela kan dia cucu,anak menakan dan anak kesayangan keluarga aku...seluruh keluarga...dia patut bersyukur daripada aku sebab aku susah nak rasa orang sayang kan aku..ni salah satu gambar dia dengan tok aku..kedua dua belah...






















sebelah kiri gmbr dia dengan tok sebelah mama,kanan sebelah abah...
sebenar aku tak dapat gmabr dia dengan arwah tok wan...kalau ada aku boh dah..dan gambar2 dia dengan semua keluarga aku...
benda ni la aku paling nak sangat...tapi aku tak pernah dapat...aku tak pernah di cium oleh kedua dua tok aku...tak pernah...aku tak pernah dapat apa yang dia dapat...dia kaya dengan kasih sayang keluarga..tapi aku tak...dari aku kecik sampai lah aku dah besar aku selalu berfikir apa salah aku sampai semua benci aku...jadi aku nak bagi tau dia patut balik sebab keluarga ni takkan boleh kalau dia tak ada sebab nanti aku kena balik...hurrmmm...






No comments: