ღ Annyeonghaseyo! ღ

Thursday, June 21, 2012

tukar suda...heee

Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia...
haa ni dia cek nak habaq mai..tu dia penang kawww pnya mali..hahahahaha...ni nak habaq ni aku sekarang dah lain...hahahhahahaha..bukan apa aku nak buat benda apa yang dia suka...dia suka korea so aku dah try dengar lagu korea...boleh la layan tapi bukan semua...nak buat rambut korea memang tak boleh dah sebab rambut aku ker...kerinting...so aku dah pakai macam korea..tapi tak berapa nak jadi..ish...tak selesa...tapi bukan semua a
ku rasa tak selesa...setengah ja...kira oraittt la tewwww...dan hari ni...tadi la..aku tengok filem aku ada,kau ada? ok la aku tengok..aku tengok sebab aku nak masuk dunia dia sebab dia suka sangat cerita cintan cintun ni so aku saja nak tengok sebab aku rasa aku patut adil nanti masa nak tengok wayang...yela dia ikut ja aku nak tengok filem apa pun...so apa salahnya aku pula ikut dia...dah macam macam dia buat untuk aku so sekarang aku pula nak buat untuk dia...hee

aku terbaca twit dia..hadoiii sayang
maaf b tak boleh nak buat kejutan kat sayang..tapi b cuba ok...huhuhuhuhuhuhu aku kesian juga kat dia sebab dia tak pernah dapat macam mana perempuan lain dapat...aku rasa bersalah la..btw i love you so much...sayang sabar mungkin sekarang sayang tak dapat tapi nanti kita tak tau lagi...i'm so sorry honey...i love you so much..mmmuuuaaahhh...




ok la salam satu dunia...byee

No comments: