ღ Annyeonghaseyo! ღ

Thursday, April 18, 2013

Naruto Shippuden Movie 6-Road to Ninja

Assalammualaikum...

Sekarang aku ada kat office tengah kerja tapi aku sempat nak update blog sebab satg kalau aku dah balik mmg aku akan lupa apa yang aku nak update...



so tadi aku tgk naruto shippuden movie 6 kat office..cerita tu mengisahkan...pasal perjalanan seorg yg ada dalam dunia ninja...UZUMAKI NARUTO...dan HARUNO SAKURA...telah terkena ninjutsu UCHIHA MADARA@TOBI@UCHIHA OBITO...aku xpasti la dia yg mana satu...dalam jalan cerita ni,buat pertama kali nya aku berasa sebak bila menonton cerita ni...kerana naruto yg selama ni tidak mempunyai keluarga tiba tiba dia boleh gak merasa gembira bila berkeluarga...akan tetapi dia sedar bahawa itu adalah khayalan sahaja...dia begitu sedih...ermmm mungkin seperti aku bila aku akan dpt keluarga baru nanti...entahla apa la salah aku sampaikan skrg aku terpaksa melakukan segalanya sendiri..hanya kerana kucing yang ada di rumah dan kucing itu bukan milik aku...aku dah di sumpah oleh ibu aku sndri supaya aku di laknat..tapi aku rasa aku kena redha saja sebab aku dah biasa dgn semua ini...dan aku sedikit terasa kerana persiapan kahwin aku tiada siapa yg peduli sedangkan abg aku...huhuhuhu dan sebenarnya aku tgh sedih skrg tapi allah saja yg tau betapa sedih nya hati aku ni...betapa seksanya hati aku ni hurmmm...nampak ja aku ni mcm kuat dan ssh utk terasa tapi hakikatnya tidak sebab aku masih lagi serog manusia biasa yang mempunyai perasaan...

mungkin cerita naruto tak sama dgn aku tpi aku tau naruto tu ada msg yg dia nak sampai kan...dan byk pengajaran yg dpt...hurmmmm 

No comments: