ღ Annyeonghaseyo! ღ

Monday, June 25, 2012

amat tertekan...

Assalammualaikum dan Salam 1Malaysia...
Hari ni aku update awal sikit laaa...sebab aku takut aku lupa apa yang aku nak tulis...selalu macam ni la aku selalu lupa sebab tu kadang kadang aku tak update blog ni...uhuhuhuhuhu...

hari ni aku tertekan gila nak habaq kat hampa..sebab apa tau...sebab satu nya awek aku ni suka layan ex ex aku..dah tau depa tu suka buat cerita pasai aku,perburuk aku...tak dia layan gak ko
nonnya sebab nak tau pasal aku...macam lah dia tak kenal aku...sekarang dia yang sakit hati...lepas tu salahkan aku pulak...jujur aku cakap aku takkan minta maaf dan aku takkan pujuk kalau aku rasa aku betul dalam apa apa hal...aku takkan mengalah dan aku bukan jenis tunduk kat orang...sebab aku hanya tunduk kat maha berkuasa sahaja...

aku sedih sebab aku dah cuba berubah supaya dia percaya kat aku...aku berubah sebab aku betol betol suka kat dia...tapi ini yang aku dapat...aku di tuduh macam macam...siap cakap kat aku jangan sms dia...haih..aku tak tau apa masalah dia...aku dah cakap jangan layan ex aku tu tapi dia layan jugak...dia kata takkan gaduh..tapi sekarang??? aku rasa dia tak boleh fikir dengan betol lagi la...masih pendek pem
ikiran...tekanan aku di buatnya....

ya allah ini kah ujian yang kau berikan pada aku ya allah...


dia kata dia kecewa dengan aku...dia tau tak aku lagi kecewa...sebab dia tak pernah percaya kan aku...dan susah nak dengar apa aku cakap...aku rasa dia memang tak boleh tahan dengan aku...adakah dia akan undur diri??? atau dia nak aku yang tinggal kan dia??? atau dia nak selesai masalah ni dengan baik???


aku rasa nak p tenangkan fikiran sat...asslammualaikum

No comments: