ღ Annyeonghaseyo! ღ

Sunday, June 24, 2012

yessss i did it!!!!

Assalammualaikum dan Salam 1Malayisa...
Aku rasa bangga dengan diri aku sekarang ni sebab aku dah buat yang terbaik untuk diri dia...aku dah berjaya buat kejutan yang dia nak sangat...dan secara tak langsung aku bagi dia gembira sampai jadi macam orang tak betol dah hehehehe,,,aku rasa aku dah bukti kan yang aku betol betol suka dan nak kat dia...aku harap dia ok dan percaya deng
an aku lepas ni...dan yang penting aku lah lelaki pertama bagi hadiah dekat dia..aku rasa bangga gila ni hahahahahaha...dan dia macam tak percaya ja apa yang dia dapat dan alami tadi...hahahahahaha dia takkan tak tau dia bercinta dengan pelakon hahahahahahaha apa la...


ni dia kejutan yang aku bagi hahahahahahaha dia terkijut gila...dan sekarang terlompat macam beruk hahahahaha...
btw
i love u very much honey...

No comments: